نتایج جستجو برای عبارت :

دست بستن در نمازhttpssmart\-software.irpostدست بستن در نماز

در ویندوز ۱۰ زمانی که آپدیت جدیدی از سوی مایکروسافت منتشر می‌شود سیستم به صورت خودکار این آپدیت را دانلود و نصب می‌کند، درست است که این بروزرسانی‌های از لحاظ امنیتی در برابر آسیب ‌پذیری‌ها عملکرد خوبی دارد اما برای برخی این آپدیت‌های مکرر و حجیم یک مشکل بزرگ برای کاربران است در ادامه چندین روش برای بستن آپدیت خودکار ویندوز ۱۰ را بیان خواهیم کرد.
ویدیو آموزش بستن آپدیت خودکار در ویندوز ۱۰
شما می‌توانید تمامی مراحل آموزش بستن آپدیت خود
بستن پنجره های هنگ کرده ویندوز
 
حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام
کار با ویندوز به دلیل سرعت پایین و باز کردن چندین برنامه همزمان سیستم
هنگ کرده و شما مجبور به بستن برخی برنامه ها هستید، برای این کار باید از
Task Manager استفاده کنید زیرا در حالت عادی با کلیک بر روی علامت ضربدر
نمی توان پنجره ها را بست.
ادامه مطلب
مطمئنا با این مورد مواجه شده اید که هنگام بستن درب لپ تاپ، لپ تاپ به صورت اتوماتیک به حالت خواب یا Sleep می ‌رود. در این آموزش می‌خواهیم تنظیمات بستن درب لپ تاپ را به شما آموزش دهیم تا مطابق با سلیقه‌ی خود تنظیمات مربوطه را انجام دهید. 
زمانی که می‌خواهید از یک مانیتور خارجی استفاده کنید شاید نیازی نباشد که درب لپ تاپ باز باشد اما نکته‌ای که وجود دارد به صورت پیش فرض زمانی که درب لپ تاپ را می‌بندید سیستم شما به حالت Sleep می‌رود.
خوشبختانه با
اگر می خواهید در نرم افزار حسابداری پارمیس حساب های خود را موقتا ببندید و همچنان بتوانید اسناد و فاکتورهای سال گذشته را تغییر دهید، آموزش بستن حساب‌ها و.آهو دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد.
زمانیکه بستن یک برنامه به دلایلی امکان پذیر نیست و برنامه ای که درحال اجراست هیچ واکنشی نسبت به عملیات کاربر نشان نمی دهد به این حالت قفل شدن پردازش برنامه یا hangings می گویند.
جهت رفع این مشکل ابتدا باید از کلیدهای ترکیبی ctrl+alt+delete به صورت همزمان استفاده شود و سپس در پنجره ی باز شده گزینه start task manager را کلیک کنید.
نکته : در ناحیه خالی از نوار وظیفه راست کلیک کنید و گزینه start task manager را انتخاب کنید .
در نهایت همانند شکل زیر در سربرگ application که شامل برنا
Killer Process - بستن برنامه ها در زمانی مشخص
توسط این برنامه میتونید یه پروسه ای رو در ساعتی مشخص بالاجبار ببندین
و ویژگی منحصر به فردی که داره اینه که میتونه حتی سیستم رو خاموش کنه
بیشتر برا دانلود های شبانه بدرد میخوره البته IDM این قابلیت رو هم داره
ولی خوب بعضی مواقع ممکنه بدلیل تداخل های نسخه های کرک شده
عملکرد هاش رو بخوبی انجام نده فقط چند نکته :
به ترتیب گزینه ها :
1.ساعت جاری سیستم رو بصورت لحظه ای نمایش میده
2.زمانی رو که میخواین عملیات رو
ترفندبستن کلیه برنامه‌های هنگ کرده با یک کلیکیکی از مشکلات
روزمره‌ای که برای
کاربران در محیط ویندوز
رخ می‌دهد، هنگ کردن
برنامه‌ها به علت‌ باگ‌ها
و ناسازگاری‌های نرم‌افزاری
است. در این مواقع وضعیت
برنامه‌ بر روی Not
Responding قرار می‌گیرد.
راه عمده‌ای که در این
خصوص وجود دارد استفاده
از Task Manager و وادار
کردن پروسه مربوط به
برنامه به ب
به نام خداوند مهربونذهنم درگیر و پر از مشغله هست. چیزی که این روزها انجام میدهم .چشم بستن و گذراندن گذر زماناما دیگر اینگونه نمیکشم یا باید این مسائلم را حل کنم یا  خودمو خلاص کنم.خلاص کردن خودم که از عهده اش بر نمیآیم. پس باید حل کنم.من چند مسئله دارم:::::: 
هم اکنون قصد داریم دو ترفند ساده و کوچک و در عین حال کاربردی در محیط ویندوز را برای شما بازگو کنیم. دو ترفندی که به وسیله دو کلید Shift و Ctrl صفحه کلید امکان پذیر است؛ Highlight و انتخاب متون توسط کیبورد و دیگری بستن چندین برنامه به شکل همزمان این دو ترفند هستند.
انتخاب متون به وسیله کیبورددر محلی که متنی در آن قرار گرفته (مثلأ همینجا در کمیاب آنلاین)، یکبار توسط موس یک تک کلیک کنید (یا از طریق دکمه Tab به محلی که متون تایپ شده بروید)، سپس دکمه Shift را بگیر
این برنامه بر اساس دوره‌های آموزشی تجوید و تصحیح قرائت نماز به کارشناسی استاد بلده تدوین شده است. سفارش و تولید این محصول فرهنگی نیز توسط مرکز تخصصی نماز با ایده‌پردازی و برنامه نویسی برادر بزرگوار امین افشارنیا انجام شده است.ضمن تشکر از تمام عزیزان و همکاران مرکز تخصصی نماز که در ارائه این محصول ما را یاری نمودند، منتظر نظرات و پیشنهادات ارزنده شما هستیم.
ادامه مطلب
1 )مسابقه "نماز معراج عاشقان" با محوریت تفسیر اذکار نماز ، هر روز یک پیام آموزشی بصورت مکتوب و تصویری در فضای مجازی به آدرس های ذیل بارگزاری می گردد .
2 )طرح "تمرین یک کار خوب در هفته " تا پایان سال هر هفته یک عنوان اخالقی و اجتماعی به آدرس های ذیل منتشر و از همه اقشار به صورت یک پویش همگانی خواسته می شود این رفتار اخالقی را که با روایتی از اولیاء خدا در ارزش و همگانی شدن آن همراه است تمرین نمایند . امید است از سوی حضرتعالی و دوستان یاور نماز اطالع ر
جواد آذری جهرمی در برنامه دست خط - 20 مهر 1397 حرف‌های مهم وزیر ارتباطات در مورد تلگرام و مذاکره پشت پرده با آن‌هامذاکرات پنهانی وزیر ارتباطات با تلگرام و پاول دوروفآذری جهرمی در برنامه دست‌خط»: هاتگرام و تلگرام بنا بر تصمیم مرکز ملی فضای مجازی و برای دوره گذار از فیلترینگ تلگرام، به فعالیت خود ادامه دادند.ما در دی ماه ۹۶ در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کردیم که امنیت نسخه‌های غیررسمی تلگرام را تائید نمی‌کنیم.من مسئول بستن این شبکه‌ها نیستم و
 
 
چگونه پورت USB را در ویندوز غیرفعال کنیم؟
 در این آموزش قصد داریم یک روش سطح بالا برای بستن پورت های USB در ویندوز را به شما دوستان و علاقه مندان به شبکه آموزش دهیم.به طور کلی روش های متفاوتی برای انجام این کار وجود دارد مانند:
 1-     بستن پورت USB از طریق Group Policy در ویندوز
2-     بستن پورت USB از طریق رجیستری ویندوز
3-     بستن پورت USB از طریق نرم افزار های جانبی
4-     سایر روش ها
 در این آموزش چ
حرکات ساده مانند بستن ، چرخاندن و فشار دادن می تواند پیچیدگی هر سیستم اتوماسیون را اضافه کند ، و این به ویژه در صورتی که تعداد زیادی از آنها را در کف کارخانه. آوا دانلود, بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد
نرم افزار Gilisoft USB Lock  جهت بستن یا Disable  کردن پورت USB  و DVD derive  و  سایت و اتصال دستگاهای جانبی مثل وب کم
#####################################
نرم افزار Brics CAD  مشابه Auto CAD  با حجم بسیار پایین
#################
نرم افزار Hyper - V  موجود در ویندوز 10  جهت ساختن ماشین مجازی 
#####################
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: در سال تحصیلی جدید برنامه های دینی و مذهبی مدارس به ویژه در حوزه نماز متناسب با شرایط موجود دنبال خواهد شد.
   به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان،  محمد پورداود در جلسه شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: حمایت و کمک های ستاد اقامه نماز و تلاش های همکاران ما در حوزه نماز منتج به نتایج و موفقیت های بزرگی شده است که
* نواختن زنگ نماز و پخش اذان در وقت شرعی در هر روز
* انتخاب امام جماعت فرهنگی و برپایی نماز جماعت در هر روز با همکاری اعضای شورا
*  برگزاری اجلاس نماز
* شرکت در نماز جمعه شهر
* دعوت از امام جمعه شهر و برگزاری گفتمان دینی
* اختصاص یک پانل به نماز ،یک پانل به عفاف و حجاب و یک پانل به معرفی معصوم شاخص معرفی شده برای استان در سال جاری
* شرکت دانش آموزان در مسابقات قرآن و عترت آموزشگاه و منطقه
* تقدیر از فعالان قرآنی و نماز در برنامه های مختلف
 


 
 
 
سوال - اگر کسی مشروب خورده باشد آیا درست است که تا چهل روز نباید نماز بخواند چون خداوند نماز او را قبول نمی کند ؟

گاهی در روایات برای فهماندن قبح گناهانی که ما مرتکب می شویم یک تشبیهی
بکار رفته است . قرآن وقتی می خواهد انفاق را توضیح بدهد چند جور تشبیه
برای آن می گوید ، مانند کسی که دانه ای در زمین می افشاند این دانه چند
خوشه می دهد . در روایات هم گاهی برای قبح یک عمل تشبیهاتی شده مثلا می
گوید الغیبة اشد من ال این نمی خواهد قبح را
اجرای برنامه های ترویج فرهنگ نماز در طول سال 97 در مركز شماره یك سقزبا اجرای برنامه های :تهیه كاردستی گروهی نماز جماعت ، برگزاری نماز جماعت توسط اعضا ، قصه گویی داستان نماز قضا برگرفته از كتاب یك باغ لبخند ،آموزش کاردستی ماکت مسجد ، تهیه کارت تبریک چادر نماز وتلفیق آن با دلنوشته های ادبی  ، آموزش كاردستی چادر نماز با استفاده از دستمال كاغذی ، معرفی آداب وضو و نماز خواندن ، ختم سوره های جزء سی ام قرآن کریم ، دعا خواندن ، تهیه قابهای تزیینی با ا
همزمان با پنجم مرداد و به مناسبت چهل سالگی اقامه نماز جمعه در کشور برنامه های فرهنگی هنری از سوی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیمرغ اجرا گردید . به مناسبت سالگرد اقامه نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت  الله طالقانی  ، روسای ادارات شهرستان سیمرغ با شرکت در نماز جمعه و برپایی میز خدمت به سوالات و خواسته های مردم شهرستان پاسخ دادند . در این مراسم عبادی ی که مصطفی فضلی قادیکلایی  رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سیمرغ نیز حضور
سلام،‌ سال نو بر شما مبارک .
ان شاءاللّه سال جدید سال رشد معنوی برای همه مان باشد.
تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن
به دمی یا درمی یا قدمی یا قلمی
این بیت سرلوحه امورم بوده، سعی کردم ولو یک قدم کوچک‌ یک مبلغ اندک، چند سطر ناقابل و حتی #چند_قطره_خون در راه خدا کاری انجام دهم.
امسال میخواهم همگی را یکپارچه،منظم،هدفمند، برنامه ریزی شده و مکتوب اجرا کنم.
از آنجا که ممکن است برای دیگران هم قابل استفاده باشد، و بیان آن عزم مرا در اجرای آن راسخ تر
برنامه های هیات عزاداران حضرت ابوالفضل علیه السلام در ماه رمضان:
1. نماز جماعت ظهر و عصر در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام
2. نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام
3. قرائت روزانه قرآن کریم؛ هر روز یک جزء بعد از نماز ظهر و عصر با حضور قاریان هیات (جزء خوانی)
4. برنامه های ویژه شب های قدر
5. سخنرانی مذهبی بعد از اقامه نماز جماعت توسط حجت الاسلام حاج آقای رجائی (دامت توفیقاته)
حتما برای شما هم پیش آمده است که هنگام کار با ویندوز به دلیل سرعت پایین و باز کردن چندین برنامه همزمان سیستم هنگ کرده و شما مجبور به بستن برخی برنامه ها هستید، برای این کار باید از Task Manager استفاده کنید زیرا در حالت عادی با کلیک بر روی علامت ضربدر نمی توان پنجره ها را بست.
در این خبر قصد داریم به شما راهکاری را ارائه دهیم تا به جای استفاده از Task Manager با اجرای یک فایل پنجره برنامه هایی که هنگ کرده اند را به راحتی ببندید. این ترفند بر روی تممی نسخه ه
تا حالا واستون پیش اومده هنگ کردن یا فریز شدن  یه برنامه رو ببینید و نتونید کاری کنید ؟ هر چقدر هم که رو علامت ضربدر کلیک کنید برنامه بسته نشه یا کلا برنامه گیر کنه. خب تو ویندوز راه حل این بود که تسک منیجر رو باز کنید و اون تسک(task) یا پروسه(process) رو با زدن دکمه End Task ببندید. اما تو لینوکس (کلا لینوکس، نه فقط کالی لینوکس!) چند تا روش از جمله روش های kill و pkill و xkill و . رو داریم که من میخوام استفاده از xkill برای بستن یه برنامه که هنگ کرده رو نشونتون بدم.
ا
برنامه مدیر وظایف((Task Manager
برنامه ی Task Managerابزاری است که به شما اجزه می دهد به طور سریع ویندوزxpرا تنظیم و عیب یابی کنید.برای اجرای برنامه به یکی از روش های زیر عمل کنید:
1-روی فضای خالی نوار وظیفه کلیک راست کرده و گزینه ی Task Managerرا انتخاب کنید.
2-از کلید های ctrl+Alt+Deleteاز صفحه کلید به طور همزمان استفاده کنید.
دراین قسمت تمام اطلاعاتی نظیر پردازش های در حال اجرا،درصدcpuبه کار رفته و مقدار حافظه ی استفاده شده می باشد همچنین می توانید از سربرگPerformanceچند
لیست زیر شامل میانبرهای جدید ویندوز ۱۰ است که البته برخی از آن‌ها از نسخه‌های پیشین ویندوز به ارث برده شده است.میانبر
Windows key + Ctrl + D: این ترکیب یکی از جدیدترین میانبرها در ویندوز ۱۰
است که برای ایجاد دسکتاپ مجازی جدید به کار می‌رود و تنها در ویندوز ۱۰
کاربرد دارد.میانبر Windows key + Ctrl + F4: این میانبر هم برای بستن دسکتاپ مجازی فعلی بکار می‌رود.میانبر Windows key + Ctrl + Left or Right: این میانبر هم برای تغییر دستکتاپ مجازی به کار برده می‌شود.Snapping
window: در این
کلیدهای میانبر در هر مرورگری باعث افزایش سرعت و حرفه ای نشان دادن کاربر می شود . کلید های میانبر باعث میشه شما کمتر از ماوس استفاده کنید و عملکرد سریع تری نسبت به قبل داشته باشید.

در زیر تعدادی از کلیدهای میانبر مرورگر فایرفاکس رو مشاهده می کنید : 
اعداد ۱ تا ۹ + CTRL : برای جابه‌جایی بین تب‌های اول تا نهم
CTRL + TAB و CTRL + SHIFT + TAB : 
برای جابه‌جایی بین گوشه راست-بالا و چپ-پایین تب‌ها
فایرفاکس، یک ابزار هوشمندانه برای جستجو دارد. اگر قبل از عبارت مورد
 یكی از مهم‌ترین اهداف سیستم حسابداری مالی، تهیه اطلاعات مـالی منسـجم و به‌روز سازمان‌ها و مؤسسات اقتصادی است. این گروه از اطلاعات، مجموعه‌ی عملیات سازمان‌ها و مؤسسات یادشده را در قالب شاخص‌های كمی بیـان می‌کند و زمینه‌های لازم را بـرای كنتـرل و برنامه‌ریزی مـدیریت فـراهم می‌سازد. نرم‌افزار حسابداری مالی، به‌عنوان بخشی از سیستم یكپارچـه اطلاعـات مـدیریتی همكـاران سیسـتم، وظیفه جمع‌آوری نتایج عملیات و فعالیت‌های اقتصادی یك
رئیس بنیاد زاوه گفت: در این ایام بزرگ ومهم برنامه های متنوع فرهنگی وورزشی از جمله برگزاری جلسه ستاد گرامیداشت شهدا وتاسیس بنیاد، اختصاص خطبه ای از نماز جمعه در خصوص 22اسفند، برپایی میز خدمت در نماز جمعه، برگزاری مراسم در حسینیه شهدا وتلاوت قرآن به یاد شهدا، هماهنگی با سازمان تبلیغات جهت ابلاغ به ون سطح شهرستان
ادامه مطلب
مقدمه
بستن آپدیت ویندوزکه اصطلاحا غیر فعال کردن آپدیت ویندوز هم گفته می شود یکی از موضوعات فنی مهمی است که بسیاری از کاربران ویندوز و سیستم های کامپیوتری با آن مواجه هستند. در کشور ما اکثر کاربران از رایانه هایی با سیستم عامل ویندوز استفاده می کنند و سایر سیستم عامل ها حداقل استفاده را دارند. دلیل آن هم ساده بودن فضای کاربری ویندوز و ارائه خدمات مناسب می باشد. اما یکی از چالش هایی که کاربران با آن مواجه هستند، آپدیت شدن خود به خودی ویندوز اس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها


دانلود پکیج تمامی سایت های محبوب با کمترین هزینه!! معرفی کالای کمیاب خبر خاش آنلاین بلاگی برای فایل ها مجله اینترنتی نیمکت fanoosgrafiker گریتینگ | آژینه صنعت اراک . kavirsepehrc fanoosukhial